ابراهیمی پور، علی(1392). بسته بندی دروازه ورود به بازار هدف، مجله صنعت بسته بندی4، سال نهم ، شماره 95،صص60-63.
پژمان فرد، حسین( 1392). طراحی بسته بندی پایدار، مجله صنعت بسته بندی ، سال نهم ، شماره 92، صص 42- 35 .
رنجبریان، بهرام (1378). بسته بندی کالا و بازاریابی، دانش مدیریت، سال دوازدهم، شماره44،صص 124-105.
دیلمی معزی، سمانه(1392). تحلیل تاثیر مولفههای بصری بر جذابیت بستهبندی صنایع شیرینی و شکلات در مناطق ایران، فصلنامه علمی ترویجی علوم وفنون بسته بندی، سال هشتم، شماره 29، صص 6-8.
شهمرادزاده، نجمه(1391). تاثیر اشکال و رنگهای مختلف بستهبندی محصولات لبنی با استفاده از تداعی واژها و تکنیک conjoint،، فصلنامه علمی ترویجی علوم وفنون بسته بندی ،سال هشتم ،شماره 31،صص 54-69.
طاهری راد، مریم(1384). بررسی طراحی گرافیک بستهبندی آبمیوههای تتراپک، فصلنامه علمی ترویجی علوم وفنون بسته بندی، سال هشتم، شماره 31، صص 30-41.
عفراوی، بهرام(1386). برش و تا در بسته بندی. تهران: موسسه فرهنگی هنری سی بال هنر.
فیروزیان ، محمود و طهمورث حسنقلی پور و مهرداد استیری(1388). بررسی تاثیر گذاری عوامل بسته بندی بر فرایند های مختلف رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی،نشریه مدیریت بازرگانی،دوره 1،شماره 3،صص125-146
فیض، داوود و عظیم الله زارعی و فاطمه اشرفی (1394). تاثیر طراحی بسته بندی بر انتخاب مصرف کنندگان، چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال یازدهم ، شماره 21، صص 176-180.
کی منش، شیوا(1390). نقش و اهمیت بسته بندی مواد غذایی در توسعه صادرات، تهران: چاپ و نشر بازرگانی.
کرمانی نژاد، فرزان؛ ترابی پاریزی، شبنم؛ حمیدخانی، پگاه و خوبرو، شیرین(1385). نگاهی به طراحی بسته بندی. تهران: کارین.
گیوی، مجتبی(1396). مدیریت رنگ و گرافیک در بسته بندی، تهران: مجتبی گیوی.
معنوی راد، میترا و فاطمه مرسلی توحیدی(1398). رابطه سرمایه فرهنگی- نهادی و سرمایه اقتصادی مخاطبان ارتباط تصویری با ذائقه زیبایی شناسی آنان، مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران، پژوهشنامه گرافیک و نقاشی، دوره 2، شماره 2، 15-28.
ُمهرانی، هرمز و صادقی، منصوره(1396). بررسی تاثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده لبنی گرگان، علوم و فنون بسته بندی، دوره8، شماره32، 18-37.
مکابر، رضا و مدبر، علی(1391). بسته بندی مواد غذایی. تهران: چشمه.
ملکی، علیرضا( 1383)، تحلیل سیستماتیک رفتار مصرف کننده، تهران: پیام مدیر موفق.
نوخیزآذر، مریم(1392). تحلیل شاخصههای طراحی گرافیک بستهبندی محصولات لبنی دهه هشتاد ایران از منظر نشانه شناسی تصاویر پیام رسان، با تکیه بر رویکرد «مارتین ژولی»، فصلنامه علمی ترویجی علوم وفنون بسته بندی، سال هشتم ،شماره 29، صص 6-12.
Afravi, B. (2007). Cut and Fold in Packaging, Tehran: Sibal-E-Honar (Text in Persian).
Deylami,S.(2014). Analysis of the Impact of Visual Components on Packaging Attractiveness of Confectionery and Chocolate Industries in Iran,Tehran: Packaging Science and Technology,(29),6-8(Text in Persian).
Ebrahimi pour, A. (2013). Gateway packaging to the target market ,Tehran: Packaging Industry Magazine.
Feyz, D,Zarei,A,Ashrafi,F. (2013). Impact of packaging design on consumer choice, Business Management Perspective:Art,Issue21,pp.176-180.
Firozian, M,Hassan gholi,T, Estiri ,M. (2010). A Investigating the Impact of Packaging Factors on Different Processes of Food Consumer Behavior, Tehran: Journal of Business Management, 1(3), 125-146 (Text in Persian).
Givi, M. (2018). Color management and graphics in packaging, Tehran: mojtaba givi (Text in Persian).
Kerman Nejad, F., Torabi Parizi, Sh., Hamidkhani, P. & Khoobrou, Sh. (2006). Take a Look at the Packaging Design, Tehran: Karin (Text in Persian).
keymanesh, sh. (2011). The Role and Importance of Food Packaging in Export Development, Tehran: Commercial Print and Publications Company (Text in Persian).
Makaber, R., Modaber, A. (2011). Food Packaging,Tehran: Cheshmeh (Text in Persian).
Maleki, A. (2015). Systematic analysis of consumer behavior,Tehran: Successful admin message.
Manavi Rad, M., Morsali, F. (2019). Relationship between Economic Capital and Institutionalized Cultural Capital with the Aesthetic Taste of the Graphics Audiences Relationship between Economic Capital and Institutionalized Cultural Capital with the Aesthetic Taste of the Graphics Audiences Case study: book cover design from the perspective of the audience in Tehran, Alzahra Research Journal of Graphic Arts & Painting, 2(2), 15-28. doi: 10.22051/pgr.2019.21819.1009 (Text in Persian).
Mehrani, H., Sadeghi, M. (2017). Effect of Image Elements on the Brand Image of a Brand in a Gorgan Dairy Company, Packaging Science and Technology, 8(32), 18-37 (Text in Persian).
Nokhiz azar, M. (2014). An Analysis of the Graphic Design Indicators of Packaging Dairy Products of the Eighties of Iran from the Semiotics Viewpoint of Messenger Images, relying on the “Martin Jouley” Approach, Packaging Science and Technology, 8(29), 6-12 (Text in Persian).
Pejman fard, H. (2013). Sustainable packaging design, Journal of Packaging Industry.Issue92,pp.35-42.
Ranjbarian, B. (2000). Packaging and marketing, Tehran: Management knowledge ,(44),125-105.
Shah moradzadeh. (2013). Influence of different shapes and colors on packaging of dairy products using word association and conjoint technique, Packaging Science and Technology, 8(31), 54-69 .
Taheri, R. (2006). Graphic design study of tetrapack juice packaging, Journal of Packaging Science and Technology, 8(31), 30-41 (Text in Persian).