منابع
بهارلو، علیرضا (1393) «نقد: بعد از پایان هنر؛ اعجاز امر عادی و مسئلۀ هنر در آرای آرتور دانتو»، تندیس، (290)، 6-7.
تشکری، فاطمه (1390) هنرهای معاصر از منظر آرتور دانتو، پایانامۀ کارشناسیارشد فلسفۀ هنر دانشگاه علامه طباطبایی.
جهانگیری، سارا؛ امامیفر، سیدنظامالدین (1396) «تأثیر هنر محیطی با تأکید بر شیوۀ تعاملی، همایش بینالمللی مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران با رویکرد محیط زیست»، اولین همایش بینالمللی مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران با رویکرد محیط زیست.
خزایی، راحله (1386) «مرگ هنر»، رهپویه هنر، 2(3)، 23-27.
رهبرنیا، زهرا (1396) تحولات نمایشگاهی هنرها در سایۀ نظریههای یادگیری، تهران: دانشگاه الزهرا.
رهبرنیا، زهرا؛ مصدری، فاطمه (1394) «تأثیر رسانههای نوین بر تعاملیشدن هنر جدید با رویکردی به نظریههای هنر در عصر بازتولیدی مکانیکی»، رسانه، 10(2)، 135-221.
شریفزاده، محمدرضا (1391) «مرز میان نقد هنری و فلسفۀ هنر در اندیشۀ آرتور دانتو»، کیمیای هنر، 1(4)، 51-62.
شریفزاده، محمدرضا؛ بنیاردلان، اسماعیل (1392) «تحلیل فلسفی در نظریۀ عالم هنر آرتور دانتو»، شناخت، 6(2)، 95-126.
مسلمی، شهناز (1391) «تاریخ و فلسفۀ تاریخ از نگاه هگل: سازوکار محرک تاریخ چیست؟» رشد آموزش تاریخ، 14(2)، 36-49.
مقصودلو، مریم؛ نورانی، سیدمهدی (1398) «سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب (باهاوس) آلمان»، گرافیک و نقاشی، 2(3)، 219-230.
References
- Maghsoudlou, M., & Nouran, S. (2020). The Formalism Style and its Application in the Bauhaus School of Germany, Painting Graphic Research, 2(3), 219-228. doi: 10.22051/pgr.2019.24277.1023 (Text in Persian).
- Rahbarnia, Z., Masdari, F. (2015). The Impact of New Media on Interactivity of Modern Art: Using the Theory of Art in the Age of Mechanical Reproduction, Global Media Journal-Persian Edition, 10(2), 135-221 (Text in Persian).
- Sharifzadeh, M. & Bani Ardalan, I. (2013). Philosophical Analysis in Arthur Danto's Theory of Art World, Journal of Recognition, 6(2), 95-126 (Text in Persian).- Sharifzadeh, M. (2012). The Boundary Between Art Criticism and the Philosophy of Art in Arthur Danto's Thought, Kimiya-ye-Honar, 4(1), 51-62 (Text in Persian).
______,(1964) The Art World, The Journal of Philosophy, (Vol. 61), 19, 571-584.
-Baharloo, A. (2014). Criticism: After the end of art; The Miracle of the Ordinary and the Problem of Art in the Views of Arthur Danto, Tandis, 290, 6-7 (Text in Persian).
Danto, A. C., & Goehr, L. (1997). After the End of Art: Contemporary Art and the Pale of History, (Vol. 197), Princeton NJ: Princeton University Press.
-Jahangiri, S. & Emamifar, S. N. (2017). The Impact of Environmental Art Using the Interactive Method, International Conference on the Basics of Iranian Commercial Arts Theory with an Environmental Approach, Tehran, Iran (Text in Persian).-Khazaei, R. (1386). Death of Art, Rahpooye Honar, 2(3), 23-27 (Text in Persian).
-Moslemi, Sh. (2012). History and Philosophy of History from Hegel's Point of View: What is the Motivating Mechanism of History?, Roshde Amoozeshe Tarikh, 14(2), 36-49 (Text in Persian).
-Rahbarnia, Z. (2017). Exhibition Developments of Arts in the Shadow of Learning Theories, Tehran: Alzahra University Press (Text in Persian).-Tashakori, F. (2011). Contemporary Art from the Perspective of Arthur Danto, Master Thesis in Philosophy of Art, Allameh Tabatabai University, Tehran, Iran (Text in Persian).
URL(s)