منابع
پاکباز، رویین (1385) نقاشی ایرانی از دیرباز تا امروز، تهران: زرین و سیمین.
دنزباخ، ولفگانگ (1390) دانشنامۀ بینالمللی ارتباطات، ترجمۀ مسعود کوثری، تهران: دانشگاه امام صادق.
شامحمدی، مینا (1398) کمیک دیجیتال بهعنوان گونهای از هنر دیجیتال، همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال، دانشگاه هنر دامغان، (1)، 1-8.
فرددهکردی، داریوش (1375) اصول و مبانی نگارگری ایران، پایاننامۀ کارشناسیارشد، تهران: دانشگاه تربیتمدرس، دانشکدۀ هنر.
فیروزی مقدم، محمود؛ حمیدی، طاهره و خیرآبادی، عباس (1398) «بازتاب نمادها و نشانههای ماندالا در داستان مصور کودک و نوجوان»، مطالعات هنر اسلامی، 16(38)، 243-328.
ماهوان، فاطمه (1398) «روایت تصویری: مقایسۀ تطبیقی هنرهای تصویری ایران و کمیکاستریپ (داستان مصور دنبالهدار)»، پژوهشهای نثر و نظم فارسی، 8(8)، 41-73.
References
Allen, J. (2009). Reading Japan Cool: Patterns of Manga Literacy, Plymouth: Lexington Books.
-Brenner, R. (2007), Understanding Manga and Anime,Westport, Connecticut: Libraries Unlimited/Greenwood.
Donsbach, W. (2011). The International Encyclopedia of Communication, Translated by Masoud Kosari. Tehran: Imam Sadegh University (Text in Persian).
Fard Dehkordi, D. (1996). Principles and Foundations of Iranian Painting, Master Thesis, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran (Text in Persian).
Firouzi Moghadam, M., Hamidi, T., & Kheirabadi, A. (2020). Reflect Mandala Symbols and Symbols in the Story of a Child and Adolescent, Islamic Art Studies, 16(38), 328-343. doi: 10.22034/ias.2019.208452.1077 (Text in Persian).
Gray. C. (1994). Comic Strip Conversations, US: Future Horizons.
Ito, K. (2009). Manga in Japanese History in McWilliams, USA: An East Gate Book.
Kern. A. (2006). Manga from the Floating World: Comic Book Culture and the Kibyōshi of Edo Japan, Cambridge: Harvard University Press.
Mahvan, F. (2019). Video Narration: A Comparative Comparison of Iranian Visual Arts and Comic Strip, Quarterly Journal of Research in Persian Language and Litarature, 8(8), 41-73 (Text in Persian).
McCarthy, H. (2009). The Art of Osamu Tezuka, United Kingdom: ILEX.
Natsume, F. (2012). East Asia and Manga Culture: Examining Manga-Comic Culture in East Asia, The Asian Face of Globalisation: Reconstructing Identities, Institutions, and Resources: The Papers of the 2001 API Fellows, 95-106.
Pakbaz, R. (2006). Iranian painting from Ancient Times to Today, (9th ed.), Tehran: Zarin & Simin (Text in Persian).
Philips, S. (2009). Characters, Themes and narratives patterns in the Manga of Osamu Tezuka, in McWilliams, Mark, Japanese Visual Culture, United States of America: An East Gate Book.
Shamohammadi, M. (2019). Digital Comics as A Form of Digital Art, National Conference on Performing Arts and Digital Arts, Art University of Damghan, 1-8 (Text in Persian).
Williams, M. (2009). Japanese Visual Culture, United States of America: An East Gate Book.
URL)s(
URL3: https://www.
gisoom.com. (Access Date: 12/1/2022).
URL4: https://www.macomic.net/manga/naruto-vol-1/ (Access Date: 12/1/2022).
URL5: https://www.maloos.blog.ir (Access Date: 12/1/2022).