آرشیو فاطمه غفوری.
استال، جوهنس (1388) هنر خیابانی، ترجمۀ سامان هزارخانی، تهران: فخراکیا.
اسفندیاری، آمنه (1392) «گرافیتی؛ هنر عصیانگر»، پژوهش هنر،1(1)، 123-128.
افضلطوسی، عفتالسادات (1388) از خوشنویسی تا تایپوگرافی، تهران: هیرمند.
جمالی، نساء السادات (1392) تحلیل نشانهشناسانه آثار گرافیتی ایران (با نگاهی به دهۀ اخیر)، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه علم و فرهنگ تهران.
رشاد، کارن (1397) گرافیتی چیست؟ نگارشی در باب شیوههای نگرش به هنر خیابانی، آلمان: کلاه استودیو.
علیمحمدی اردکانی، جواد؛ پژوهشفر، پرنیا (1394) «تحلیل بازنمود رویکرد سنتگرا در آثار نقاشیخط دهۀ هشتاد ایران»، نگره، 10(35)، 71-92.
کوثری، مسعود (1389) «گرافیتی به منزلۀ هنر اعتراض» جامعهشناسی هنر و ادبیات،2(1)، 65-102.
موسوی، فاطمه و سامان امینی (1394) «گرافیتی، وندالیسم؛ دو روی سکهای به نام اعتراض»، کنفرانس سالانۀ تحقیق در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی و محیط زیست پایدار.
References
Afzal Tousi, E. (2009). From Calligraphy to Typography, Tehran: Hirmand (Text in Persian).
Alimohammadi Ardakani, J., & Pazhouheshfar, P. (2015). Analysis of Representation of Traditionalist Approach in the Iranian Calligraphic Painting in the 2000s, Negareh Journal, 10(35), 78-92. doi: 10.22070/negareh.2015.256 (Text in Persian).
Brighenti, A. M. (2010). At the wall: Graffiti writers, Urban Territoriality, and the Public Domain, Space and Culture, 13(3), 315-332.
Bull, M. (2009). Banksy Locations & Tours, Canada: PM Press.
Esfandiyari, A. (2013). Graffiti; Rebel Art, Pazhuhesh-E Honar, 1(1), 123-128 (Text in Persian).
Grant, A. (1983). North Devon Pottery: The Seventeenth Century, University of Exeter Press.
Halsey M, Young A. The Meanings of Graffiti and Municipal Administration, Australian & New Zealand Journal of Criminology, 2002;35(2):165-186. doi:10.1375/acri.35.2.165.
Hansen, S. )2015(. This is Not A Banksy!’: Street Art as Aesthetic Protest, Journal of Media & Cultural Studies, 29(6), 1-15.
Hughes, M. L. (2009). Street Art & Graffiti Art: Developing an Understanding, Thesis, Georgia State University.
Jamali, N. (2014). Semiotic Analysis of Iranian Graffiti in the Last Decade, Thesis Master Degree, University of Science & Culture Faculty of Art Tehan, Tehran, Iran (Text in Persian).
Kousari, M. (2010). Graffiti in Iran: Between Art and Subculture, Sociology of Art and Literature, 2(1), 65-102. (text in Persian).
Mousavi, F., Amini, S. (2015). Graffiti, Vandalism; Two Faces of a Coin Called Protest, Annual Conference on Research in Civil Engineering, Architecture and Urban Planning and Sustainable Environment, Tehran, Iran (Text in Persian).
Raychaudhuri, A. )2010( Just as Good a Place To Publish: Banksy, Graffiti and the Textualisation of the Wall, Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanities, 2(1), 50-58.
Reshad, K. (2018). What is Graffiti? A Writing About Approaches to Street Art, Germany: Kolahstudio (Text in Persian).
Schacter, R. )2013(. The World Atlas Of Street Art And Graffiti, America: Yale University Press.
Stahl, J. (2009). Street Art, Translated by Saman Hezar Khani, Tehran: Fakhrakia (Text in Persian).
Image Reference
Archive of Fatemeh Ghafouri
Afzal Tousi, E. (2009). From Calligraphy to Typography, Tehran: Hirmand (Text in Persian).
Alimohammadi Ardakani, J., & Pazhouheshfar, P. (2015). Analysis of Representation of Traditionalist Approach in the Iranian Calligraphic Painting in the 2000s, Negareh Journal, 10(35), 78-92. doi: 10.22070/negareh.2015.256 (Text in Persian).
URL(s)