اسحاق زاده، هانیه؛ شریفی نوغابی، آزاده. (1394). «بررسی نقش تبلیغات شهری در ارتقاء کیفیت سیمای شهر»، مجموعه مقالات سومین کنگره بینالمللی عمران، معماری و توسعه شهری، تهران: دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری. صص 1-11.
اسداللهی، مصطفی (1389). «بررسی نقش عناصر محیطی در کیفیت بصری فضا»، منظر، 2 (۷)، 70-71.
اسلامدوست، مریم (1395). «تأثیر گرافیک محیطی متروی تهران بر فرهنگ و هویت»،
هنرهای زیبا- هنرهای تجسمی، 21 (1)، 37-51. Doi:
10.22059/JFAVA.2016.57708
ایلوخانی، مسعود (1388). گرافیک محیطی، تهران: انتشارات فاطمی.
پارسا، غفار (1387). «مهاجرین شهری و هویت قومی»، روزنامه اعتماد، 742، 7.
توسلی، محمود (1379). «شهر کانون فرهنگ»، هنرهای زیبا، شماره 7. 34-36.
دانشگر، فهیمه؛ طاهری، مونا. (1400). «بررسی کیفیتهای مؤثر بر اثربخشی رنگ در بیلبوردها و عرشههای پل شهری تهران (1396-1394)»، پژوهشنامه گرافیک و نقاشی, 4(6)، 43-55. Doi: 10.22051/PGR.2021.34390.1100
رهبری، مهدی (1388). معرفت و قدرت: معمای هویت، تهران: انتشارات کویر.
صداقتی، عاطفه؛ اسحاقزاده، هانیه (1398). «نقش گرافیک محیطی در حفظ ارزشهای فرهنگی و هویت بخشی ایرانی- اسلامی شهر بجنورد (نمونه موردی حدفاصل چهارراه مخابرات تا میدان شهید)»، مجموعه مقالات ششمین کنفرانی ملی پژوهشهای عمران، معماری و مدیریت شهری، تهران: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی. صص 1-15.
صداقتی، عاطفه؛ بیضائی، میترا (1398). از هویت فرهنگی تا تبلور شهری، تهران: سنجش و دانش.
کاظمی، فروغ؛ ارمغانی، مریم (1394). «بررسی تطبیقی زبان تبلیغات در بیلبوردهای تهران و لندن از منظر ارزش های فرهنگی»، زبان و زبانشناسی، 11 (21)، 25-52.
کاکاوند قلعه نویی، فاطمه؛ نجار نوبری، عفت (1396). «رویکرد بینامتنی در آموزههای تعلیمی پروین اعتصامی و مولوی»،
فنون ادبی، 9 (4)، 47-56.
doi: 10.22108/liar.2017.94099.0
نکونام، جواد؛ شکرپور، شهریار؛ افهمی، رضا (1399). «تبیین مدل روش طراحی اینفوگرافیک فرهنگی- تاریخی در محیط شهری (مطالعة موردی اینفوگرافیک بنای گنبد خشتی)»، فردوس هنر، 1 (2)، 132-151.Doi: 5.130255.2020.FHJA/30508.1
یاراحمدی، تورج (1381). هویت اجتماعی، ترجمة تورج یار احمدی، تهران: انتشارات شیرازه.
References
Asadollahi, M. (2010). “Investigating the Role of Environmental Elements in the Quality of Space Observation”, Manzar, 7 (7), 70-71, (Text in Persian).
Daneshgar, F., Taheri, M. (2021). “A Survey of Color’s Effectiveness Quality Components on Urban Billboards and Bridge Decks of Tehran (2015-2017)”, Graphic Arts and Painting Research, 4(6), 43-55, doi: 10.22051/PGR.2021.34390.1100, (Text in Persian).
Eshagh Zadeh, H., Sharifi Noughabi, A. (2015). “Examining the Role of Urban Advertising in Improving the Quality of the City Image”, 3rd International Congress on Civil Engineering, Architecture & Urban Development (pp. 1-11), Tehran: secretariat of International Congress on Civil Engineering, Architecture and Urban Development, (Text in Persian).
Eslamdoost, M. (2016). “Tehran Metro's Environmental Graphics and Its Impacts on Culture and Identity”,
Honar-Ha-Ye-Ziba: Honar-Ha-Ye-Tajassomi, 21(1), 37-51, Doi:
10.22059/JFAVA.2016.57708, (Text in Persian).
Hauge, Å. L. (2007). “Identity and Place: A Critical Comparison of Three Identity Theories”, Architectural science review, 50(1), 44-51.
Ilukhani, M. (2008). Environmental Graphics, Tehran: Fatemi Publications (Text in Persian).
Kakavand Qal'enowyi, F., Najar Nowbari, E. (2017). “Intertextual Approach towards Ethical Teachings of Parvin E'tesami and Mowlavi”, Literary Arts, 9(4), 47-56, (Text in Persian).
Jenkins, R. (2000). Social Identity, Translated by Touraj Yar Ahmadi, Tehran: Shirazeh Publications, (Text in Persian).
Kazami, F., Armaghani, M. (2015). “A comparative Study of English and Persian billboards from the Perspective of Cultural Values”, Language and Linguistics, 11(21), 25-52, (Text in Persian).
Loni, F., Khalesi, N. (2016). “Analytical Study of Environmental Graphic Impact on the Cultural and Social Context of Squares, Case Study: Squares of Imam Khomeini, the Revolution [Enghelab], Ferdowsi and Parliament [Baharestan] in Tehran”, Mediterranean Journal of Social Sciences, 7(3 S2), 148-160.
Nekonam, J., Shokrepor, Sh., Afhami, R. (2019). “Explaining Design Method Model of Cultural-Historical Infographic in Urban Environment (Case Study: Kheshty Dome Building of Infographic)”, Ferdows- Honar, 1 (2), 132-151, Doi: 5.130255.2020.FHJA/30508.1, (Text in Persian).
Parsa, Gh. (2008). “Urban Immigrants and Ethnic Identity”, Etemad, 742, 7, (Text in Persian).
Rahbari, M. (2008). The Knowledge and Power: Mystery of Identity, Tehran: Kavir Publications, (Text in Persian).
Sadaghati, A., Baizai, M. (2018). From Cultural Identity to Urban Manifestation, Tehran: Sanjesh-va-Danesh Publications, (Text in Persian).
Sedaghati, A., Ishaqzadeh, H. (2018). “The Role of Environmental Graphics in Preserving the Cultural Values and Iranian-Islamic Identity of the City of Bojnord (Case Study between the Mokhaberat Intersection and Shahid Square)”, The 6th National Conference on Civil Engineering, Architecture and Urban Management (pp. 1-15), Tehran: K. N. Toosi University of technology, (Text in Persian).
Tavasouli, M. (2000). “City of Culture Center”, Honar-Ha-Ye-Ziba, 7, 34-36, (Text in Persian).