ا
-
اصغریان بافنده، فهیمه
تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
-
افضل طوسی، عفت السادات
روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]
ب
-
بابائی، بهاره
تاثیرات استفاده از نظام شبکهای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
-
بایرام زاده، رضا
جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پستمدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]
پ
-
پنجه باشی، الهه
مطالعه تصویر در دیوارنگارههای خانه بروجردیهای کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
-
پنجه باشی، الهه
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
پیله چیان، اکرم
تحلیل صوری و محتوایی نقاشیهای دیواری حمامهای گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]
ج
-
جعفری دهکردی، ناهید
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
جهانی، میلاد
مطالعه تطبیقی شیوه کاشینگاری و کاشیسازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]
چ
-
چابک سوار، منصوره
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
-
چارئی، عبدالرضا
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
ح
-
حسینی، سید هاشم
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
خ
-
خامه چیان، بهناز
مطالعه تصویر در دیوارنگارههای خانه بروجردیهای کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
-
خامه چیان، بهناز
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
خندابی، سارا
مطالعۀ بیشمتنی نگارههای «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]
د
-
دانشگر، فهیمه
تاثیرات استفاده از نظام شبکهای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
-
دانشگر، فهیمه
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
-
دیزج چراغی، رقیه
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
ذ
-
ذکاوت، سحر
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
ر
-
ربیعزاده، سمیرا
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
رفیعی راد، رضا
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
-
رفیعی راد، رضا
مقایسۀ شیوههای کاربست سنتهای تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
-
رهبرنیا، زهرا
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
-
رهبرنیا، زهرا
پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
ز
-
زحمت کش، فاطمه
تحلیل صوری و محتوایی نقاشیهای دیواری حمامهای گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]
س
-
سجودی، فرزان
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
-
سیدی، چنور
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
-
سیدی، فاطمه
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
ش
-
شاد قزوینی، پریسا
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
شمیلی، فرنوش
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
-
شیخی، علیرضا
تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
-
شیخی، علیرضا
تحلیل صوری و محتوایی نقاشیهای دیواری حمامهای گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]
ط
-
طالبی، حسن
قابلیتهای نقوش اسلامی در گرافیک شهرهای اسلامی در دوران معاصر [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 110-121]
-
طاهری، مونا
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
ع
-
عطایی، شلیر
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
-
علیمحمدی اردکانی، جواد
مطالعه تطبیقی شیوه کاشینگاری و کاشیسازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]
ف
-
فاطمی، فریماه
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
فرخ فر، فرزانه
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
ک
-
کشاورز، گلناز
جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پستمدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]
م
-
مافی تبار، آمنه
بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
-
محمد زاده، مهدی
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
-
محمد زاده، مهدی
مقایسۀ شیوههای کاربست سنتهای تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
-
مرسلی توحیدی، فاطمه
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
معنوی راد، میترا
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
ن
-
ناصحی، ابوذر
مطالعۀ تأثیرات صوری نسخۀ الحشایش موجود در آستان قدس ( قرن 6) بر تصویرسازی نسخههای الحشایش مربوطبه دورۀ صفوی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 182-198]
-
نمازعلیزاده، سهیلا
پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
-
نوری، اکرم
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
ی
-
یوسفی، فاطمه
روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد