نمایه نویسندگان

ا

ب

  • بابائی، بهاره تاثیرات استفاده از نظام شبکه‌ای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
  • بایرام زاده، رضا جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پست‌مدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]

پ

  • پنجه باشی، الهه مطالعه تصویر در دیوارنگاره‌های خانه بروجردی‌های کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
  • پنجه باشی، الهه مطالعۀ درون‌مایۀ دیوارنگاره‌های کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
  • پیله چیان، اکرم تحلیل صوری و محتوایی نقاشی‌های دیواری حمام‌های گنجعلی‌خان کرمان و مهدی‌قلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]

ج

  • جعفری دهکردی، ناهید نشانه‌شناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
  • جهانی، میلاد مطالعه تطبیقی شیوه‌ کاشی‌نگاری و کاشی‌سازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]

چ

  • چابک سوار، منصوره تحلیل نشانه‌شناختی نقاشی‌های واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه‌ رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
  • چارئی، عبدالرضا مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]

ح

  • حسینی، سید هاشم تحلیل نشانه‌شناختی نقاشی‌های واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه‌ رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]

خ

  • خامه چیان، بهناز مطالعه تصویر در دیوارنگاره‌های خانه بروجردی‌های کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
  • خامه چیان، بهناز مطالعۀ درون‌مایۀ دیوارنگاره‌های کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
  • خندابی، سارا مطالعۀ بیش‌‌متنی نگاره‌‌های «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]

د

  • دانشگر، فهیمه تاثیرات استفاده از نظام شبکه‌ای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
  • دانشگر، فهیمه بررسی ترکیب‌بندی در بیلبوردها و عرشه‌های پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
  • دیزج چراغی، رقیه مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]

ذ

  • ذکاوت، سحر مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]

ر

  • ربیعزاده، سمیرا نشانه‌شناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
  • رفیعی راد، رضا اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی‌ ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
  • رفیعی راد، رضا مقایسۀ شیوه‌های کاربست سنت‌های تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
  • رهبرنیا، زهرا تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
  • رهبرنیا، زهرا پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]

ز

  • زحمت کش، فاطمه تحلیل صوری و محتوایی نقاشی‌های دیواری حمام‌های گنجعلی‌خان کرمان و مهدی‌قلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]

س

  • سجودی، فرزان بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
  • سیدی، چنور تجلی کهن‌الگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
  • سیدی، فاطمه تجلی کهن‌الگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]

ش

  • شاد قزوینی، پریسا ارزش‌گذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
  • شمیلی، فرنوش اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی‌ ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
  • شیخی، علیرضا تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
  • شیخی، علیرضا تحلیل صوری و محتوایی نقاشی‌های دیواری حمام‌های گنجعلی‌خان کرمان و مهدی‌قلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]

ط

  • طالبی، حسن قابلیت‌های نقوش اسلامی در گرافیک شهرهای اسلامی در دوران معاصر [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 110-121]
  • طاهری، مونا بررسی ترکیب‌بندی در بیلبوردها و عرشه‌های پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]

ع

  • عطایی، شلیر بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
  • علیمحمدی اردکانی، جواد مطالعه تطبیقی شیوه‌ کاشی‌نگاری و کاشی‌سازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]

ف

  • فاطمی، فریماه ارزش‌گذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
  • فرخ فر، فرزانه تحلیل نشانه‌شناختی نقاشی‌های واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه‌ رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]

ک

  • کشاورز، گلناز جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پست‌مدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]

م

  • مافی تبار، آمنه بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
  • محمد زاده، مهدی اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی‌ ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
  • محمد زاده، مهدی مقایسۀ شیوه‌های کاربست سنت‌های تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
  • مرسلی توحیدی، فاطمه ارزش‌گذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
  • معنوی راد، میترا مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]

ن

  • ناصحی، ابوذر مطالعۀ تأثیرات صوری نسخۀ الحشایش موجود در آستان قدس ( قرن 6) بر تصویرسازی نسخه‌های الحشایش مربوط‌به دورۀ صفوی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 182-198]
  • نمازعلیزاده، سهیلا پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
  • نوری، اکرم تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]

ی

  • یوسفی، فاطمه روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]