آ
-
آبتنی شیرین
مطالعۀ بیشمتنی نگارههای «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]
ا
-
احمد نیریزی
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
-
الحشایش آستان قدس (قرن 6)
مطالعۀ تأثیرات صوری نسخۀ الحشایش موجود در آستان قدس ( قرن 6) بر تصویرسازی نسخههای الحشایش مربوطبه دورۀ صفوی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 182-198]
-
الهه باروری
تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
ب
-
باختین
پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
-
بازگشت
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
-
باغ فین
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
بافتگرایی
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
بیشمتنیت
مطالعۀ بیشمتنی نگارههای «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]
-
بیلبورد
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
پ
-
پادشاهی جمشید
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
-
پوستر
تاثیرات استفاده از نظام شبکهای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
ت
-
تبلیغات شهری تهران
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
-
تجدد
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
-
تحلیل گفتمان
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
-
تراوستیسمان
مطالعۀ بیشمتنی نگارههای «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]
-
ترکیببندی تجسم
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
-
تشرف
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
-
تصویرسازی علمی
مطالعۀ تأثیرات صوری نسخۀ الحشایش موجود در آستان قدس ( قرن 6) بر تصویرسازی نسخههای الحشایش مربوطبه دورۀ صفوی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 182-198]
ج
-
جامعه شناسی هنر
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
-
جوزف کمبل
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
چ
-
چند صدایی
پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
-
چهرهنگاری
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
ح
-
حمام گلزار
مطالعه تطبیقی شیوه کاشینگاری و کاشیسازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]
-
حمام گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد
تحلیل صوری و محتوایی نقاشیهای دیواری حمامهای گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]
خ
-
خانه بروجردیها
مطالعه تصویر در دیوارنگارههای خانه بروجردیهای کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
-
خانههای قاجاری
مطالعه تصویر در دیوارنگارههای خانه بروجردیهای کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
-
خط نسخ
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
-
خوشنویسی
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
د
-
درونمایه
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
دورۀ قاجار
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
دیوارنگاره
مطالعه تصویر در دیوارنگارههای خانه بروجردیهای کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
-
دیوارنگاری
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
دیوسکوریدس
مطالعۀ تأثیرات صوری نسخۀ الحشایش موجود در آستان قدس ( قرن 6) بر تصویرسازی نسخههای الحشایش مربوطبه دورۀ صفوی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 182-198]
ر
-
رکنی حائریزاده
مطالعۀ بیشمتنی نگارههای «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]
-
روشِ تلفیقی
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
رولان بارت
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
ز
-
زبان و ادبیات فارسی
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
ژ
-
ژرار ژنت
مطالعۀ بیشمتنی نگارههای «آبتنی شیرین» در نگارگری ایرانی و نقاشی معاصر «خسرو و شیرین» بر مبنای آرای ژرار ژنت [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 38-52]
س
-
ساختار بصری
تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
-
سفر قهرمان
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
-
سنتهای نگارگری
مقایسۀ شیوههای کاربست سنتهای تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
ش
-
شاهنامۀ بایسنقری
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
-
شاهنامۀ داوری
بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
-
شاهنامۀ طهماسبی
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
شاهنامۀ عمادالکتاب
بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
ص
-
صناعات
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
-
صور خیال
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
ع
-
عرشۀ پل
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
-
عزیمت
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
-
عکاسی
روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]
-
عناصر بصری و موضوعی
تحلیل صوری و محتوایی نقاشیهای دیواری حمامهای گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]
-
عهد صفوی
مطالعۀ تأثیرات صوری نسخۀ الحشایش موجود در آستان قدس ( قرن 6) بر تصویرسازی نسخههای الحشایش مربوطبه دورۀ صفوی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 182-198]
ف
-
فرمالیسم
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
فنون بصری
بررسی ترکیببندی در بیلبوردها و عرشههای پلِ شهری تهران (1396-1394) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 53-65]
ق
-
قاجار
بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
-
قاجار
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
ک
-
کاشان
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
-
کوشک فتحعلیشاهی
مطالعۀ درونمایۀ دیوارنگارههای کوشک باغ فین کاشان در دورۀ قاجار [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 19-37]
گ
-
گرافیک محیطی
قابلیتهای نقوش اسلامی در گرافیک شهرهای اسلامی در دوران معاصر [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 110-121]
-
گرید
تاثیرات استفاده از نظام شبکهای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
-
گفتوگو
پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
ل
-
لاکلا و موفه
بررسی تحول کارکرد پیکرنگاری در دورۀ دوم قاجار و پیامدهای گفتمانی آن [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 117-127]
م
-
محمد پور یوسف
مطالعه تطبیقی شیوه کاشینگاری و کاشیسازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]
-
مخاطب
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
-
مشاغل
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
-
مشهدی یوسف
مطالعه تطبیقی شیوه کاشینگاری و کاشیسازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]
-
معنا و نماد
تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
-
مکتب سوئیس
تاثیرات استفاده از نظام شبکهای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
ن
-
نبرد رستم و سهراب
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
نشانهشناسی
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
نشانهشناسی پساساختارگرا
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
-
نشانهشناسی تصویری
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
نقاشان زن ایران و افغان
مقایسۀ شیوههای کاربست سنتهای تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
-
نقاشی
روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]
-
نقاشی ایرانی
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
-
نقاشی دیواری
تحلیل صوری و محتوایی نقاشیهای دیواری حمامهای گنجعلیخان کرمان و مهدیقلی بیگ مشهد [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 141-163]
-
نقاشی معاصر افغانستان
مقایسۀ شیوههای کاربست سنتهای تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
-
نقاشی معاصر ایران
مقایسۀ شیوههای کاربست سنتهای تصویری نگارگری در آثار نقاشان زن معاصر در ایران و افغانستان [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 91-107]
-
نقوش اسلامی
قابلیتهای نقوش اسلامی در گرافیک شهرهای اسلامی در دوران معاصر [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 110-121]
-
نگارگری
مطالعۀ تحلیلی انواع صناعات و مشاغل در نگارۀ پادشاهی جمشید در شاهنامۀ بایسنقری [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 66-76]
-
نگارگری
نشانهشناسی تصویری سه نگاره از نبرد رستم با سهراب در شاهنامۀ طهماسبی [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 77-90]
-
نگارگری
بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
-
نگارههای رزمی
بازنمایی مضمون کارزار در چند نگارۀ رزمی از دو شاهنامۀ قاجاری (داوری و عمادالکتاب) [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 164-181]
-
نگارۀ جام زرین حسنلو
تجلی کهنالگوی قهرمان در نگارۀ جام زرین حسنلو (عصر آهن) براساس رویکرد جوزف کمبل [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 128-140]
-
نلسون گودمن
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
و
-
واحد خاکدان
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
-
واژههای کلیدی: اسلوب کنایی
اسلوب کنایی و اشکال کاربست آن در نقاشی ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
-
واژههای کلیدی: ایران باستان
تحلیل ساختار بصری الهه باروری و مضامین وابسته به آن در ایران باستان [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 4-18]
-
واژههای کلیدی: جوزف مولر بروکمان
تاثیرات استفاده از نظام شبکهای جوزف مولر بروکمان بر پوسترهای مکتب سوئیس [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
-
واژههای کلیدی: حمام حاجی
مطالعه تطبیقی شیوه کاشینگاری و کاشیسازی توسط مشهدی یوسف و محمد پور یوسف در دو حمام حاجی و گلزار رشت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 46-56]
-
واژههای کلیدی: خوانایی
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
-
واژههای کلیدی: سقاخانه
جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پستمدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]
-
واژههای کلیدی: شاخصه اثر هنری
ارزشگذاری آثار هنرهای تجسمی بر مبنای نظریهِ روش تلفیقی نلسون گودمن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 98-109]
-
واژههای کلیدی: گرافیک شهری
قابلیتهای نقوش اسلامی در گرافیک شهرهای اسلامی در دوران معاصر [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 110-121]
-
واژههای کلیدی: نقاشی معاصر ایران
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
-
واژههای کلیدی: هنر تعاملی
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
-
واژههای کلیدی: هنر دوره قاجار
مطالعه تصویر در دیوارنگارههای خانه بروجردیهای کاشان در دوره قاجار [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 31-45]
-
والتر بنیامین
روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]
-
وندی گریزوولد
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
ه
-
هنر اجتماعی
تاثیرپذیری مخاطب از جامعه در ادراک آثار هنری تعاملی با تکیه بر نظریه وندی گریزوولد [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 86-97]
-
هنر پستمدرن
جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پستمدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]
-
هنر فتورئالیسم
تحلیل نشانهشناختی نقاشیهای واحد خاکدان بر اساس آرای پساساختارگرایانه رولان بارت [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 57-73]
-
هنر مدرن
جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پستمدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]
-
هنر مشارکتی
پیامدپژوهی هنر مشارکتی با تأکید بر آرای باختین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 108-116]
-
هنر معاصر
روایت تقابل عکاسی و نقاشی با رویکرد به آراء والتر بنیامین [دوره 3، شماره 5، 1399، صفحه 4-18]
-
هنر معاصر ایران
جنبش سقاخانه در هنر معاصر ایران و ارتباط آن با رویکردهای هنری مدرن یا پستمدرن [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 122-133]
-
هویت بصری
قابلیتهای نقوش اسلامی در گرافیک شهرهای اسلامی در دوران معاصر [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 110-121]
ی
-
یاقوت مستعصمی
مطالعه تطبیقی قابلیت خواندن خط نسخ در کتابت آثار یاقوت مستعصمی و احمد نیریزی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 134-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد