نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون اشکال پیچیده ی آندره ری نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
  • آموزش شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
  • آینه‌کاری ایرانی مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینه‌کاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]

ا

  • ادبیات ترکی نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
  • ارزشیابی بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزش‌یابی برنامه ­های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
  • اسطوره انسانی بررسی نشانه ­های انسانیِ اسطوره­ ای در نگاره­ های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
  • اقتصاد هنر بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • اکسپرسیونیسم وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
  • انتزاعی وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
  • انکسار تصویری مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینه‌کاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]

ب

  • بازار ملی بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • باهاوس سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
  • برنامه درسی هنر بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزش‌یابی برنامه ­های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
  • بسته­ بندی نقش گرافیک بسته‌بندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
  • بیامتنیت پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
  • بیش‌متن خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]

پ

  • پارودی پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
  • پوستر مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
  • پیر بکران بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
  • پیش‌دبستان شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]

ت

  • تبلیغات تجاری پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
  • ترامتنیت خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
  • ترکیب‌بندی تجسمی هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
  • ترکیببندی زیباشناختی « شکل‌گیری ترکیب‌بندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
  • تصویرسازی شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
  • تغییر ذهن هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
  • تیموری واکاوی نقش فرشته در نقاشی‌های معراج حضرت محمّد(ص) در دوره‌های تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]

ج

  • جشنواره فجر مطالعه‌ای بر نمود اهمیت حروف­محوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
  • جلیل ضیاءپور مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]

ح

  • حراج تهران بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • حراج تهران مطالعه‌ای بر نمود اهمیت حروف­محوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
  • حروف محوری مطالعه‌ای بر نمود اهمیت حروف­محوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
  • حمام حاجی بررسی نقوش کاشی‌کاری‌های حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]

خ

  • خط کوفی بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
  • خلاقیت شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
  • خودنقادی مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
  • خوش‌نویسی وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]

د

  • دوره ابتدایی بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزش‌یابی برنامه ­های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]

ذ

  • ذائقه مخاطب بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی‌شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]

ر

  • رشت بررسی نقوش کاشی‌کاری‌های حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
  • رنگ « شکل‌گیری ترکیب‌بندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
  • روابط زیباشناختی « شکل‌گیری ترکیب‌بندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
  • روزانه نقش گرافیک بسته‌بندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]

س

  • ساختار بررسی نشانه ­های انسانیِ اسطوره­ ای در نگاره­ های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
  • ساختارگرایی سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
  • سازمان ادراکی نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
  • سبک سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
  • سرخ دم بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
  • سرمایه اقتصادی بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی‌شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
  • سرمایه فرهنگی بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی‌شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
  • سنگ‌تراشان بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]

ش

  • شانس « شکل‌گیری ترکیب‌بندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
  • شاهنامه شاملو بررسی نشانه ­های انسانیِ اسطوره­ ای در نگاره­ های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]

ص

  • صفوی واکاوی نقش فرشته در نقاشی‌های معراج حضرت محمّد(ص) در دوره‌های تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
  • صنیع الملک مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]

ط

  • طرح جلد کتاب بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیبایی‌شناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]

ع

  • عناصر بصری بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]

ف

  • فرشته واکاوی نقش فرشته در نقاشی‌های معراج حضرت محمّد(ص) در دوره‌های تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
  • فرم سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
  • فرمالیسم سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
  • فضولی نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]

ق

  • قاجار "مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
  • قاجار بررسی نقوش کاشی‌کاری‌های حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]

ک

  • کاشی­کاری بررسی نقوش کاشی‌کاری‌های حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
  • کاله نقش گرافیک بسته‌بندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
  • کتاب‌های تعاملی شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
  • کلمنت گرینبرگ مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
  • کوبیسم مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینه‌کاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]
  • کودکان شیوه‌های طراحی کتاب‎های تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]

گ

  • گرافیک نقش گرافیک بسته‌بندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
  • گیدو رنی خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]

ل

  • لرستان بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]

م

  • محمود فرشچیان خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
  • مسجد جامع اصفهان بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
  • مسجد حکیم بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
  • مشهدی یوسف بررسی نقوش کاشی‌کاری‌های حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
  • معراج واکاوی نقش فرشته در نقاشی‌های معراج حضرت محمّد(ص) در دوره‌های تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
  • مفرغ بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
  • ملک ضوءالمکان مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
  • مواد غذایی نقش گرافیک بسته‌بندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
  • میرزابابا "مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]

ن

  • ناصرالدین‌شاه قاجار مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
  • نشانه بررسی نشانه ­های انسانیِ اسطوره­ ای در نگاره­ های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
  • نشانه‌شناسی مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
  • نشانه شناسی مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
  • نشانه شناسی پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
  • نشانه‌های موسیقایی هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
  • نقاش‌باشی "مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
  • نقاشی نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
  • نقاشی "مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
  • نقاشی وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
  • نقاشی واکاوی نقش فرشته در نقاشی‌های معراج حضرت محمّد(ص) در دوره‌های تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
  • نقاشیخط مطالعه‌ای بر نمود اهمیت حروف­محوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
  • نقاشی فیگوراتیو بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • نقاشی مدرن مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
  • نقوش بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
  • نقوش ایرانی مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
  • نگارگری مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
  • نگارگری بغداد نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
  • نگارگری تبریز نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
  • نگارگری عثمانی نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
  • نگاره بررسی نشانه ­های انسانیِ اسطوره­ ای در نگاره­ های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
  • نمودار « شکل‌گیری ترکیب‌بندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
  • نوآوری بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزش‌یابی برنامه ­های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
  • نیرو « شکل‌گیری ترکیب‌بندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]

و

  • واژه‌های کلیدی: سیاه مشق وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]

ه

  • هماهنگی موسیقی و تصویر هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
  • هنر نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
  • هنر "مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
  • هنر معاصر بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
  • هنر معاصر ایران مطالعه‌ای بر نمود اهمیت حروف­محوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
  • هنر نوین مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینه‌کاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]

ی

  • یوسف و زلیخا خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]