آ
-
آزمون اشکال پیچیده ی آندره ری
نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
-
آموزش
شیوههای طراحی کتابهای تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
-
آینهکاری ایرانی
مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینهکاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]
ا
-
ادبیات ترکی
نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
-
ارزشیابی
بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزشیابی برنامه های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
-
اسطوره انسانی
بررسی نشانه های انسانیِ اسطوره ای در نگاره های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
-
اقتصاد هنر
بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
اکسپرسیونیسم
وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
-
انتزاعی
وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
-
انکسار تصویری
مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینهکاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]
ب
-
بازار ملی
بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
باهاوس
سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
-
برنامه درسی هنر
بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزشیابی برنامه های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
-
بسته بندی
نقش گرافیک بستهبندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
-
بیامتنیت
پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
-
بیشمتن
خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
پ
-
پارودی
پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
-
پوستر
مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
-
پیر بکران
بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
-
پیشدبستان
شیوههای طراحی کتابهای تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
ت
-
تبلیغات تجاری
پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
-
ترامتنیت
خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
-
ترکیببندی تجسمی
هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
-
ترکیببندی زیباشناختی
« شکلگیری ترکیببندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
-
تصویرسازی
شیوههای طراحی کتابهای تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
-
تغییر ذهن
هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
-
تیموری
واکاوی نقش فرشته در نقاشیهای معراج حضرت محمّد(ص) در دورههای تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
ج
-
جشنواره فجر
مطالعهای بر نمود اهمیت حروفمحوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
-
جلیل ضیاءپور
مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
ح
-
حراج تهران
بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
حراج تهران
مطالعهای بر نمود اهمیت حروفمحوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
-
حروف محوری
مطالعهای بر نمود اهمیت حروفمحوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
-
حمام حاجی
بررسی نقوش کاشیکاریهای حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
خ
-
خط کوفی
بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
-
خلاقیت
شیوههای طراحی کتابهای تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
-
خودنقادی
مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
-
خوشنویسی
وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
د
-
دوره ابتدایی
بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزشیابی برنامه های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
ذ
-
ذائقه مخاطب
بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیباییشناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
ر
-
رشت
بررسی نقوش کاشیکاریهای حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
-
رنگ
« شکلگیری ترکیببندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
-
روابط زیباشناختی
« شکلگیری ترکیببندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
-
روزانه
نقش گرافیک بستهبندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
س
-
ساختار
بررسی نشانه های انسانیِ اسطوره ای در نگاره های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
-
ساختارگرایی
سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
-
سازمان ادراکی
نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
-
سبک
سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
-
سرخ دم
بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
-
سرمایه اقتصادی
بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیباییشناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
-
سرمایه فرهنگی
بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیباییشناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
-
سنگتراشان
بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
ش
-
شانس
« شکلگیری ترکیببندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
-
شاهنامه شاملو
بررسی نشانه های انسانیِ اسطوره ای در نگاره های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
ص
-
صفوی
واکاوی نقش فرشته در نقاشیهای معراج حضرت محمّد(ص) در دورههای تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
-
صنیع الملک
مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
ط
-
طرح جلد کتاب
بررسی رابطه سرمایه اقتصادی و فرهنگی -نهادی با ذائقه زیباییشناختی مخاطبان ارتباط تصویری مطالعه موردی: طراحی جلد کتاب از منظر مخاطبان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
ع
-
عناصر بصری
بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
ف
-
فرشته
واکاوی نقش فرشته در نقاشیهای معراج حضرت محمّد(ص) در دورههای تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
-
فرم
سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
-
فرمالیسم
سبک فرمالیسم و کاربرد آن در مکتب ( باهاوس) آلمان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 219-228]
-
فضولی
نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
ق
-
قاجار
"مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
-
قاجار
بررسی نقوش کاشیکاریهای حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
ک
-
کاشیکاری
بررسی نقوش کاشیکاریهای حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
-
کاله
نقش گرافیک بستهبندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
-
کتابهای تعاملی
شیوههای طراحی کتابهای تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
-
کلمنت گرینبرگ
مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
-
کوبیسم
مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینهکاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]
-
کودکان
شیوههای طراحی کتابهای تعاملی ذهنی و ارتقاء خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 18-30]
گ
-
گرافیک
نقش گرافیک بستهبندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
-
گیدو رنی
خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
ل
-
لرستان
بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
م
-
محمود فرشچیان
خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
-
مسجد جامع اصفهان
بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
-
مسجد حکیم
بررسی عوامل بصری خط کوفی تزیینی (مطالعه موردی: سه بنای تاریخی اصفهان در قرن پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 166-176]
-
مشهدی یوسف
بررسی نقوش کاشیکاریهای حمام حاجی در رشت [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 99-108]
-
معراج
واکاوی نقش فرشته در نقاشیهای معراج حضرت محمّد(ص) در دورههای تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
-
مفرغ
بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
-
ملک ضوءالمکان
مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
-
مواد غذایی
نقش گرافیک بستهبندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 177-190]
-
میرزابابا
"مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
ن
-
ناصرالدینشاه قاجار
مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
-
نشانه
بررسی نشانه های انسانیِ اسطوره ای در نگاره های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
-
نشانهشناسی
مطالعه ی تطبیقی نمود تصویری خلیفه و شاه در آثار صنیع الملک (ملک ضوءالمکان و ناصرالدین شاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 42-52]
-
نشانه شناسی
مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
-
نشانه شناسی
پارودی در تبلیغات تجاری(مطالعه موردی تابلو آفرینش انسان اثر میکل آنژ) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-60]
-
نشانههای موسیقایی
هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
-
نقاشباشی
"مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
-
نقاشی
نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
-
نقاشی
"مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
-
نقاشی
وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
-
نقاشی
واکاوی نقش فرشته در نقاشیهای معراج حضرت محمّد(ص) در دورههای تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 203-218]
-
نقاشیخط
مطالعهای بر نمود اهمیت حروفمحوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
-
نقاشی فیگوراتیو
بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
نقاشی مدرن
مقایسه مفهوم نقاشی مدرن از منظر ضیاءپور و گرینبرگ [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 61-70]
-
نقوش
بررسی مفرغینه های دو محوطه سرخ دم و سنگ تراشان لرستان و نقوش آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 4-17]
-
نقوش ایرانی
مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
-
نگارگری
مطالعه نشانه شناختی تصویری در پوسترهای دهه اخیر با تأکید بر بن مایه های نگارگری ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-52]
-
نگارگری بغداد
نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
-
نگارگری تبریز
نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
-
نگارگری عثمانی
نگاره و نگاشته فضولی؛ میراث مشترک بینافرهنگی شرق [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 85-98]
-
نگاره
بررسی نشانه های انسانیِ اسطوره ای در نگاره های شاهنامه شاملو(1007 - 1027 ه.ق.) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 136-150]
-
نمودار
« شکلگیری ترکیببندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
-
نوآوری
بررسی نشانگرهای نوآوری در ارزشیابی برنامه های درسی درس هنر دوره ابتدایی و میزان کاربست آنها [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 229-243]
-
نیرو
« شکلگیری ترکیببندی زیباشناختی از نظر ژیل دلوز با تأکید بر عملکرد نمودار و نقد آن در اثری از شهریار احمدی» [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 53-67]
و
-
واژههای کلیدی: سیاه مشق
وجوه اشتراک وافتراق سیاه مشق های دوره قاجاروجریان اکسپرسیونیسم انتزاعی در نقاشی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 151-165]
ه
-
هماهنگی موسیقی و تصویر
هماهنگی ذهنیت خالق اثر موسیقائی و مخاطب در نشانه ها و ترکیب بندی های تجسمی جلد آلبوم های موسیقی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 125-135]
-
هنر
نقش آموزش نقاشی بر بهبود سازمان ادراکی افراد [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 4-14]
-
هنر
"مطالعه نقش میرزابابا در دوره قاجار به عنوان هنرمند نقاش باشی " [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 68-84]
-
هنر معاصر
بررسی جایگاه اقتصادی نقاشی فیگوراتیو معاصر ایران با مطالعه ی آثار فروخته شده در حراجی تهران [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
-
هنر معاصر ایران
مطالعهای بر نمود اهمیت حروفمحوری در هنر معاصر ایران (مطالعه موردی: جشنواره فجر و حراج تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 191-202]
-
هنر نوین
مطالعة تطبیقی مفاهیم بصری انکسار و تکثر در آینهکاری ایرانی و مکتب کوبیسم [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 29-42]
ی
-
یوسف و زلیخا
خوانش ترامتنی صحنه ی درخواست زلیخا از یوسف (نمونه موردی .پاکدامن اثر محمود فرشچیان و یوسف و زن پوطیفار اثر گیدو رنی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 31-41]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد